Friday, April 6, 2012

Kemajuan Projek Kami 2

 Cikgu yang tekun tengok pelan rumah sambil tunggu tokei datang. Dia tak pernah tengok pelan rumah. Asek sengeh je. Siannnnn...hehehe
Ini rupe pelan rumah kami.. Biasa-biasa je. Benda nilah yang buat kami berperang dingin. Hoh..lama dah tak gaduh. Pasal pelan rumah leh gaduh. Patut la ma abah dulu salu gaduh. Hahaha...Esok ape cite lagi gaduhnya tak tahu la. tu pun ubah lagi. Sebab dah tanya diorang, lau nka ubah tarik jadi tambah luas tak leh dah sebab pelan dah hantar. Hantar ke mana tak sure..hehehe...die ade bagitahu tapi tak ingat. Kalau nak tukar dari belah dalam ok. So dinding ruang tamu tu, kami sepakat tarik ke tepi sampai ke bilik No 2. Bagi luas sket. Hohooo... So pelan ni dah dihantar ke 11tempat kata apek tu. Penilai, TNB, IWK, JBA, PPD, IPD eh eh, yang dua belakang tu karut. Sebab dah lupe..hehehe. Lenguh gak la tangan nak menyain seme pelan-pelan tu. Nasib la, sape suh buat sign panjang ngat. Ini pada 30hb Mac ari tu

1 comment:

  1. Pelan umah, kalau tak setuju jgn sains apa apa lg, tu penting ada lpeguam untuk uruskan, diorang tak buat ikut pelan ysng kita setujui dalam draf pelan

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)