Saturday, December 4, 2010

HeLp Me PleaSE..

ya ALLAH..semoga impian hamba MU ini dipermudahkan
semenjak Si Kacak menghirup udara bumi ni
memang berazam nak memberikan dia susu ibu
bukan takat bagi2 besa...tp fully breastfeeding
dolu2 mase Si Pertama tu..mmg dah ada niat gitu
tp sebab jahil dan sikap M ber-maharani-kan diri
just BF him for a year...and tat not fully BF
sokongan dari family dgn kanda mungkin tak seberapa
iya..mereka ada alasan munasabah dan tidak salah mereka
rasa lemah gile...hmm...ya ALLAH!!!
bantulah hambaMU ini
ini memang gaya tido Si Kacak hokey!!!!

*doakan smoga impian ini berhasil dengan BP tak sampai2 lagi, EBM tak buat lagi..dah nak kerja dah lagi 10hari...ya ALLAH!!! **bukan sesaja panggil Si Kacak yeerr...mmg itu name nye

5 comments:

  1. ..moga impian jadi realiti she...hehe...kuatkan hati!

    wahhh...nampak penuh gaya si Kacak tido.. :))

    ReplyDelete
  2. kak fzi : insya ALLAH amin...

    qas : gaya ape qas???hahaha

    mmg dari dalam perut die akan tido sengat gitu..nak kua pun senget duduk bukan lurus.sampai la skrg ni...kalo betulkan sure die bangun

    ReplyDelete
  3. kacak sungguh..tp mke sure gsk gg..

    ReplyDelete
  4. mane ade gigi lagi budak kacak tu cik yah oiii???

    ReplyDelete

Dah tulis?? Terima kasih :)